میگن سخت ترین درد دنیا اینه که بفهمی واسه اونی که تمام زندگیت بوده فقط یک تجربه بودی!!!!
غم عشق
به سمت چپ وراست منحرف نشويد بلكه راه ومقصد خود را بريك سنت وروش روشن به سوي دوستي ما قرار دهيد.(قال الامام المهدي عليه السلام) خواهی که جهان در کف اقبال توباشد /آغاز کسی باش که پایان توباشد

    

نمیدونم چرا نمیتونم ازت بگذرم،نمیتونم فراموشت کنم.با اینکه اینجوری درحقم نامردی کردی بااینکه اومدی وابستم کردی ورفتی، بااینکه میگفتی دوستم داری ونداشتی،بااینکه میگفتی هیچوقت تنهام نمیگذاری ولی گذاشتی،بااینکه میگفتی همیشه هستی ولی امروزمن ازغم نبودنت داغونم ،بااینکه میگفتی همیشه مال منی ولی الان مدتهاست ........ دیگه برات مرده،بااینکه دیگه بودونبودم برات یکی شده،بااینکه من توسختترین شرایط باهات موندم وتو رفتی تادیگه بودن من آرامشت رابهم نزنه...آخ عشقم  هرکاری میکنم آروم نمیشم داغی که روی قلبم گذاشتی یک لحظه رهام نمیکنه! تو رفتی ومن سوختم،باهام بدکردی،چندسال ازبهترین سالهای عمرم رفت!میفهمی رفت...! من نرفتم ولی تو رفتی،رفتی تا راحت بشی،رفتی تادیگه خبری ازمن توی زندگیت نباشه،رفتی تاآرامش به زندگیت برگرده حالا هربلایی سرمن و زندگیم اومد به درک مهم اینه که توراحت باشی!عزیزم حالا راحتی؟وجدانت چی،اونم راحته؟ خدا چی؟یعنی خداهم همه چیزرو فراموش کرده. من،تو وخدا میدانیم چی بین ماگذشته، واگذارت کردم به همون خدا،نه اینکه فکرکنی نفرین کردم خدابلایی سرت بیاره ها،نه، فقط ازش خواستم یروزی کاری که باهام کردی جلوی چشمات بیاد،معنی حرفامو بفهی، احساس امروزمنو درک کنی باتمام وجودم دوستت داشتم، باتمام سختیها به پات موندم این حقم نبود!!!!تو حق نداشتی باهام اینجوری تاکنی، این نامردی حقم نبود،این زجرتنهایی دستمزد سالهایی که باتمام احساسم به پات موندم نبود، از زمانی که رفتی یه لحظه آروم وقرار ندارم،تورفتی و شادی هم اززندگیم رفت،نگاه ملامت باردیگران که دائم دارن بهم میگن تو احمق ترین فرد دنیایی داره آزارم میده،یعنی همه حرفات دروغ بود؟ پس چرامیگفتی عاشقمی؟چرا؟چرا؟  بددردی رو دلم گذاشتی به خدا یروزی میفهمی ولی نمیدونم اون روز کی میرسه؟ ولی میرسه اگرغیر ازاین باشه خداهم زیر سوال میره...

 

چشم هایم را به بیمارستان می برم 
نمی دانم چه مرگشان شده 
هر شب در خواب جایشان را خیس می کنند.

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





شنبه 17 خرداد 1393برچسب:عاشقانه, :: 11:16 :: نويسنده : علی فریوریگانه

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید (به ياد تمام پدر ومادران آسماني) اميدوارم تمام آرزوهايتان برآورده شود اهل آسمان وزمين به خاطرظهور او خوشحال مي شوند پرندگان هوا وماهيان دريا باظهور اوشادي مي كنند( امام صادق عليه السلام) نَبِّئْ عِبَادِی أَنِّی أَنَا الْغَفُــورُ الرَّحِـــیمُ ـــــــــ ــــــــــ و مـــن . . . هنــــوز و تا همیشــه به همین یک آیــه دلخــوشــــم: ـــــــــــ ـــــــــ " بندگانم را آگاه کن که من بخشندهی مهــــربانم ! "
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان غم عشق و آدرس ali2014.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 7
بازدید ماه : 54
بازدید کل : 144578
تعداد مطالب : 88
تعداد نظرات : 13
تعداد آنلاین : 1


قالب وبلاگ
چت روم





.

.

احاديث طالع بيني
بالا ابزار پرش به بالا ذكر ايام

نمايش تلويزيون آب و هوا Untitled Document

فال حافظ آنلاین

فال حافظ

کداهنگ برای وبلاگ

آچار همه کاره اسنپ گریپ snap n grip پاور بانک 

زیباوب|مرجع طراحی رایگان
داستان روزانه

.

.

NEWS


NEWS

.

.

GET_KOD_Tools

http://hamsafar.loxblog.com/ http://k-love-h.loxblog.com/ saba2015.LXB.ir